Jak złożyć reklamację?
Państwa opinie są dla nas ważne, ponieważ to dzięki nim możemy stale podnosić jakość świadczonych usług i standardy obsługi.
Uwagi i reklamacje mogą Państwo złożyć w formie pisemnej drogą poczty elektronicznej na adres transkamil@onet.eu
Reklamację należy złożyć do 30 dni od powrotu z imprezy turystycznej lub zakończenia terminu wykonania innej usługi. Reklamacje złożone w późniejszym terminie uznaje się za przeterminowane.
Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać:
* oznaczenie Usługobiorcy (imię, nazwisko, adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego),
* numer reklamowanej rezerwacji,
* przedmiot reklamacji ze szczegółowym opisem,
* ewentualne załączniki dokumentujące dane fakty (zaistniałą sprawę).
Co podlega reklamcji?
Biuro Podróży Trans Kamil rozpatruje reklamacje dotyczące:
* procesu sprzedaży: poprawności oraz jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w ofercie podrozeztranskamil.pl
* obsługi posprzedażowej;
* błędów na stronie internetowej.
Reklamacje, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z umowy przez dostawcę usługi.
W przypadku otrzymania przez https://podrozeztranskamil.pl reklamacji dotyczącej realizacji usługi, zastrzegamy sobie prawo do przekazania zgłoszenia do odpowiedniego usługodawcy, o ile spełnia ono warunki takiego dostarczenia. Reklamacje rozpoznaje organizator na zasadach zapisanych w warunkach uczestnictwa lub właściwy dostawca zgodnie ze stosowanymi przez siebie zasadami.
Jak wygląda proces rozpatrzenia reklamacji?
Proces rozpatrywania Państwa reklamacji zostaje uruchomiony w momencie wpłynięcia poprawnie złożonego zgłoszenia reklamacyjnego. O przyjęciu reklamacji zostaną Państwo poinformowani na wskazany przez Państwa w zgłoszeniu adres e-mail. Decyzja dotycząca reklamacji zostanie do Państwa dostarczona pocztą elektroniczną wraz z uzasadnieniem i ewentualną rekompensatą nie później niż 30 dni od wpłynięcia zgłoszenia.
Z wyrazami szacunku
Kamil Korbaczyński