Jak złożyć reklamację?

Państwa opinie są dla nas ważne, ponieważ to dzięki nim możemy stale podnosić jakość świadczonych usług i standardy obsługi.

Uwagi i reklamacje mogą Państwo złożyć w formie pisemnej drogą poczty elektronicznej na adres transkamil@onet.eu

Reklamację należy złożyć do 30 dni od powrotu z imprezy turystycznej lub zakończenia terminu wykonania innej usługi. Reklamacje złożone w późniejszym terminie uznaje się za przeterminowane.

Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać:

* oznaczenie Usługobiorcy (imię, nazwisko, adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego),

* numer reklamowanej rezerwacji,

* przedmiot reklamacji ze szczegółowym opisem,

* ewentualne załączniki dokumentujące dane fakty (zaistniałą sprawę).

Co podlega reklamcji?

Biuro Podróży Trans Kamil rozpatruje reklamacje dotyczące:

* procesu sprzedaży: poprawności oraz jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w ofercie podrozeztranskamil.pl

* obsługi posprzedażowej;

* błędów na stronie internetowej.

Reklamacje, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z umowy przez dostawcę usługi.

W przypadku otrzymania przez   https://podrozeztranskamil.pl reklamacji dotyczącej realizacji usługi, zastrzegamy sobie prawo do przekazania zgłoszenia do odpowiedniego usługodawcy, o ile spełnia ono warunki takiego dostarczenia. Reklamacje rozpoznaje organizator na zasadach zapisanych w warunkach uczestnictwa lub właściwy dostawca zgodnie ze stosowanymi przez siebie zasadami.

Jak wygląda proces rozpatrzenia reklamacji?

Proces rozpatrywania Państwa reklamacji zostaje uruchomiony w momencie wpłynięcia poprawnie złożonego zgłoszenia reklamacyjnego. O przyjęciu reklamacji zostaną    Państwo poinformowani na wskazany przez Państwa w zgłoszeniu adres e-mail. Decyzja dotycząca reklamacji zostanie do Państwa dostarczona pocztą elektroniczną wraz z uzasadnieniem i ewentualną rekompensatą nie później niż 30 dni od wpłynięcia zgłoszenia.

Z wyrazami szacunku

Kamil Korbaczyński